Facebook la vârsta a treia

Personal

Dinamica audienței Facebook înregistrează tendințe interesante. Viitorul rețelei de socializare pare a se baza pe vârsta a treia.

Un studiu efectuat în Statele Unite arată că procentul de tineri cu vârsta între 12 şi 16 ani care intră pe Facebook măcar o dată pe lună a scăzut în ultimii patru ani de la 60% la 39%. În acelaşi timp, procentul de adulți cu vârsta între 45 şi 64 de ani a urcat de la 50 la 62 de procente. Seniorii de peste 65 de ani vin vijelios pe turnantă, cu o creştere de la 28 la sută în 2015 la 40 la sută în prezent.

Photo: Getty Images

Cum pentru tineri nu dă bine să fii în gaşcă cu pensionarii, iar rețele similare ca Snapchat sau Instagram au încă un aer mai tineresc, probabil că reclamele publicitare îi vor urma, oriunde s-ar duce. Iar cele peste 2 miliarde de utilizatori Facebook vor îmbătrâni liniştit împreună, departe de lumea dezlănțuită, înconjurați de urări de bună dimineaţa cu poze cu ceşti de cafea şi Iisuşi Hristoşi blonzi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *